maandag 4 augustus 2008

DrolFijn

okee laten we het er maar op houden dat het niet mijn dag is vandaag....gewoon niet...... niet te lang bij stilstaan... en niet teveel over napraten, of over nadenken for that matter...

ik ga verder niet in op de details, maar het toppunt was toch wel dat ik de plastic zak met drollen en pies en whatever katten in de kattebak doen over mijn poezelige bleute peutjes liet vallen...

op de kop

dat wil u vast niet weten natuurlijk...

weet ik ook wel

ik doe namelijk ook net of het niet gebeurd is...

*gaat even liggen met een nat washandje op haar voorhoofd*

PS, jahaaaaaaaa ik heb mijn voeten wel gewassen

gekkies!!!

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ja hoor, ik had niet anders verwacht... (dat wassen dan)

Miss Tatty zei

he ja lekker
laten vallen is een ding
opruimen de volgende lol

Anoniem zei

Lees ik het nou goed???
Deed jij de plastic zak weer in de kattenbak???"grin" Hoort toch in de kliko of doen jullie het in Twente anders,hahahahaha
knuf,Ada

Paola zei

hahha nee ik zette hem op de vuilnisbak en wilde hem dichtknopen om hem vervolgens om te kieperen over mijn peutjes... maar ik stond ook nog bijna op een slak buiten net, dat ging net goed, vind ik eigenlijk nog net iets erger hahahha

Anoniem zei

jak! ik stond van de week met m'n blote voeten in het natvoer van de katten. da's ook niet zo lekker.. Ook niet voor de katten bij nader inzien.