maandag 28 april 2008

Welkom

Hee hoi, op de 1 of andere manier kan ik op mijn log niet meer schrijven. Dus ik heb maar even een nieuwe aangemaakt zodat ik niet helemaal cold turkey moet.... Ik baal er zelf enorm van maar het is even niet anders... dus bij deze.... ff hierheen om te lezen

als je wil reageren moet je even op het linkje onder de log met het woord reactie, dan komt er een schermpje, klik op naam/url en daar kun je je naam invullen en dan een reactie in het venster zetten en op verzenden klikken...klaar

:-)

8 opmerkingen:

Paola zei

testerdetest

Anoniem zei

testing testing one two

Sjoerd zei

Hey, gevonden...

Dat is wel even balen zeg als je geen baas meer bent op je eigen blog.

Sjoerd zei

En ps, ik heb het linkje op mijn blog er even bijgezet...

Anoniem zei

Wat zul i'j gevluukt hebben...kan je hier bijna horen...hahaha...we vonden het al zo stil worden op je site...
Succes ermee meisje...xxx D&E

Anoniem zei

hoi dan dit is wel even wat anders
maar in iedergeval beter dan niets ,want dit is ook wel leuk
liefs mamsje.

Anoniem zei

Where ever you go, I follow you... ;-)

Anoniem zei

Hoi Paola
Eindelijk je site gevonden via Riet. Balen he dat je niet op je eigen site kunt, hopelijk heb je alles weer gauw in orde zodat ik je daar kan bezoeken. Groetjes en tot mails, Piet en Thea.