woensdag 30 april 2008

ILoveTord

Sinds ik die prachtige senseo heb ben ik bekend geworden met het werk van Tord Boontje. Gosh, wat een prachtige prachtige spullen maakt hij... de lampen en de prachtige stickers voor op de muur...yep yep mijn slaapkamer bijvoorbeeld...maar ook deze vazen......zo ontzettend mooi......






ik ben helemaal fliefd op zijn werk.... hier is zijn site...adembenemend vind ik het.... yep het wordt nu echt hoog tijd dat ik de postcodeloterij ga winnen...of een ander loterij mag ook hoor... ik ben daar niet zo moeilijk in he.... you know me, miss easypeasy :-)

3 opmerkingen:

Sjoerd zei

Helaas kunnen we niet allemaal de loterij winnen. Maar ik zou zeggen grijp je kansen, win een Tordje.

Anoniem zei

Oh wat een mooie spullen heeft hij, daar ga je van kwijlen :-)

Anoniem zei

Wat zie ik daar weer voor iets moois geweldig !!!!!!!volgens mij ga ik ook maar voor een nieuw servies want het is toch allemaal heeeeeeel romanties om aan een nieuw servies te beginnen ha ha mamsje