vrijdag 2 mei 2008

SingingInTheRain

ik ben zo'n galmemde douchezanger.......en de liedjes die ik zing zijn een schande voor de mensheid...dat weet ik heus ook wel..... mijn repertoire is eindeloos dankzij 15 jaar in de zorg met verstandelijk gehandicapten... ik switch net zo makkelijk van een oude nummer van corry konings naar een kerklied en vervolgens iets met een wiebelkonijntje om weer te eindigen met rosanna en haar mannen van nick en simon...over naar de dijk of een kinderliedje...... het kan allemaal in mijn doucheleven..... ik heb een brede douchesmaak...het is een gave.... en nu zag ik het ultieme cadeau om er wat sjeu aan te geven... ik bedoel maar...... dat is pas echt he......whoei... ik hoop trouwens dat ze de man er niet bij leveren... die kan ik er niet bij gebruiken, krijg je dat gezeik weer wie de mic mag....... daag, mijn douche, mijn mic, take a hike :-)


mocht u door het achterhoekse rijden en iemand heel hard horen zingen...it could be me... de onontdekte ster uututoost'n.....



1 opmerking:

Sjoerd zei

Gewoon geweldig... Volgens mij laten de buren je binnenkort oppakken.