woensdag 7 mei 2008

AfWachten

even een updeetje in paool land... gottogot wat is het zalig weer he, ik kan totaal niet tegen de zon in de zomer maar nu is het zo lekker......het kleine mupke zit nog steeds bij mama en wij wachten geduldig af.....en dat lieg ik zo ontzettend, niet normaal, ik ben stiknerveus... papa en mama in spe willen nu ook wel dat ie zich aan de wereld showt en dat is logisch met mama in week 42.... het is nu al een eigenwijsje... en oja dat is zooooooo mijn familie.... ik zeg verder niks maar ik weet zeker dat liefste nu heel hard zijn hoofd schudt als ie dit leest.... maar goed, het blijft spannend :-)

hopelijk tot snel met blauwe of roze muisjes nieuws :-)

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Heerlijk toch... Spannend ook.

Anoniem zei

Het is echt mega spannend.....sterkte met wachten

Anoniem zei

Spannend (!)....haast op het irri af...Hopelijk kunnen we voor dit weekend laten weten of we een zoon of dochter hebben, kheb het wel een beetje gehad met het op en neer kleppen naar de verloskundige en het ziekenhuis (voor ctg-scans)...Hopelijk helpt het "strippen"vandaag...Gisteren was onze muppet zeer actief en de hele dag harde buiken en samentrekkingen in de onderrug gehad, maar nu is alles weer rustig..aaaarrrgggggg!
Lieve peettante en peetoom ik hoop ook voor jullie dat we jullie snel van deze spanning kunnen verlossen met een leuke boodschap!

Dikke kus van 2 o.i.o's (ouders in opleiding zoals een vriend van ons ons noemt)

Anoniem zei

heeee lieve O.I.O's, ik leef heel erg mee hoor maar wil jullie niet steeds bellen, dat vind ik zo vervelend maar ik denk heeeeeeeeeel veel aan jullie...ik hoop echt dat je moederdag mag gaan vieren zondag, dat zou fijn zijn he meissie.....zet hem op he samen!!! :-)

Anoniem zei

Ja ja meisje het is echt heeeeeeeeeel spannend voor allemaal maar vooral voor de a.s.mama en papa d.e..veeel liefs van een in spanning wachtende oma.