zondag 18 mei 2008

DansMutsen

hebben jullie die reclame wel eens gezien.... van een paar van die mutsen die zogenaamd vrolijk kijk mij eens lekker gek doen in de straat dansen....niemand vind dat, echt niemand....maar zij wel..... het is werkelijk te idioot voor woorden... ik denk dat de regisseur heeft gezegd, jullie zijn prachtige vederlichte elfjes zonder cellulitis (het te verkopen produkt in deze is iets tegen cellulitis maar dat terzijde) en jullie hebben enorm veel plezier samen en dansen in de straat.... en ik moet eerlijk bekennen, het zijn zeer leuke meisjes en ze zien er waanzinnig uit.......en ze hebben geen cellulitis...tot zover geslaagd......

maar ze kunnen niet dansen!!

Dus de boodschap komt bij mij niet over

het is gewoon hemeltergend erg zoals zij zich bewegen...zo onnatuurlijk en hollandsnexttopmodelcatwalk achtig dat je er eng van wordt....

het enige wat ik nu denk is dat je dan misschien wel geen cellulitis meer hebt maar je gaat er heul gek van lopen......en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn... het is echt niet om aan te zien zo gemaakt... ik blijf me verbazen dat er niemand heeft gezegd...allemaal leuk en aardig dames maar dit is dus heel slecht....overnieuw.... wij verkopen geen steunzolen he... maar ik denk dus dat ze dat niet wisten...die meisjes, die dachten iets van likdoornpleisters of een middel tegen voetschimmel te verkopen... dat denk ik... en dat ze daarom iets acteren omdat ze natuurlijk naast model ook zangeres en actrice zijn...

maar ik kan het ook mis hebben hoor

dat kan :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb d ereclame niet gezien maar gokje, het zijn nederlandse meisjes? Geheel bevooroordeeld iedereen over een kam scherend: die kunnen vaker niet echt dansen :)

Sjoerd zei

Ik weet niet over welke reclame het gaat, toch eens even opletten wanneer de mutsen voorbij komen.

Anoniem zei

Misschien kunnen we ze nog opgeven bij Humberto Tan bij "help! mijn vrouw (/man) kan niet dansen"? Oh nee...dat werd zooooo goed bekeken, dat het alweer van de buis is...ik proef hier toch een gemiste kans...hahaha

Gr. je zussie

Anoniem zei

Ja, dat was best walgelijk, die reclame, ik weet wat je bedoelt. Ook moest ik erg lachen om je stukje over de Olympische vlam die met z'n vrienden sigaretten wegpaft.Ik heb je gevonden via Google, vraag me niet meer hoe...

Anoniem zei

Kweet het alweer, ik zocht op rollingstones.com omdat het niet lukte om me daar in te schrijven want als je in Nederland woont en ze willen ook nog dat je een staat in de USA invult, tja kijk, dan lukt het natuurlijk niet. Maar aangezien ze verder onbereikbaar zijn, zal dat tot in het einde der tijden voortduren. Eigenlijk discriminatie, dat alleen Amerikanen zich kunnen inschrijven daar. En van daaruit kwam ik op myspace.com en toen op PurpleChick.