vrijdag 30 mei 2008

LekLekEnNogEensLek

we zijn druk in ons huissie...offcourse na de lekkage van de badkamer en een wasmachine die bijna in brand vloog ging ons waterbed weer lek...... en dus zijn we nu al een hötje aan het klussn in de slaapkamer... en nee niet dat soort klussen, daar zijn we veel te moe voor stouterds :-)
Maar zo langzamerhand wordt het wat, morgen komt ons nieuwe bed en over een paar weken de nieuwe gordijnen die ik net besteld heb...gosh...wat een toestanden dus helaas moet de benedenverdieping nog even wachten door al dit gedoe.... maar zoals ik al tegen liefste zei, ik lig liever op een goed matras dan dat ik beneden een houten vloer heb liggen...zo simpel is het he... je kan het maar 1 keer uitgeven..... dus ik hoop ernstig op een postcodeloterijprijs... en geen ijsprijs....pullease...

duh

LOL

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ofwel het valt een beetje tegen

Anoniem zei

Met naaldhakken aan in bed is wel sexy maar niet handig in geval van een waterbed... :-)

Anoniem zei

nou kinders ik hoop dat jullie weer 10 jaar vooruit kunnen met het nieuwe bed mslaap lekker vannacht ,en tot schrijfs xxjes mamsje.

Anoniem zei

Ik zeg maar zo!!
SCHIET MIEN MOAR LEK!!
slaap zacht

Anoniem zei

Hahaha, volgens mij heeft casaspider het wel bij het rechte eind.

Ik duim in ieder geval voor je voor de postcodeloterij.....

Anoniem zei

...dat verwachten wij elke maand met de "Staats"....en nu zeker met de verbouwing op hande zijnde en een cv-ketel die nu besluit er een beetje de brui aan te geven...(dat hadden we niet ingecalculeerd)...Ach..alleskomgoe!!

Gr. zussie

Anoniem zei

yeah paool en naaldhakken...whahahha mag ik even omvallen van het lachen... maar je hebt gelijk, de enige manier om ze te dragen is in bed... shit LOL

Anoniem zei

och jemig zussie......wat een ellende...nope zoiets calculeer je nooit niet in he...shitjes....