vrijdag 16 mei 2008

ZangVogel

Good morning starshineeeeeee, the earth sais hello......
okee, doodmoe en niet kunnen slapen...dan ga je dus liedjes zingen ofzo... naja het is Hair, dat maakt een hoop goed natuurlijk.....Hair is altijd goed, ook midden in de nacht... het zou erger zijn als ik opeens manueeeeeeeeeeeeeela ging zingen... dan slaap ik ws al 3 nachten niet.... dat lijkt me logisch.... ik heb opeens zin in ijsjes...iets van raketjes of gewoon een bak met ijs...maar ik woon niet in amerika... dus ik duik er maar weer eens in..... het moet tonnie gekker worden.... gaat slapen muts.....

Truste allemaal

:-)

3 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dan zal jouw lief ook wel geen oog hebben dicht gedaan...

Anoniem zei

nog gefeliciteerd Peter en Meter,
met Ties jully neefje!!
wat dat slapen betreft!!
neem mij in beeld ..
en je slaapt als een blok !!

ik heb toch liever je oude
Weblog terug !!!

Paola zei

ik ook hoor Double you c...ik ook... ik hoop er snel weer te zijn :-)