dinsdag 10 juni 2008

EeKaa

ow gottogot...dat EK is going to kill me for sure... LOL...ik heb weer boven zitten frutsen en lezen en schilderen...met oordopjes in... omdat mijn hart anders op de eerste hulp belandt...ik ben zo'n fan maar ik kan nog steeds niet kijken....super super super watje ben ik toch....

ik geniet wel erg van de herhalingen vandaag...

hopelijk blijft dat zo

en zie je mij in de finale weer ergens in een tuin dansen

dat werk :-)

Updeetje.......gosh dit is goud hoor.... kippevel!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik voel helemaal met je mee...

Anoniem zei

Elke dag lees ik en steeds denk ik, God wat lijk jij op mij, of andersom natuurlijk :-)Wij moeten volgens mij eens samen een bakkie doen :-)

Anoniem zei

ze doen het goed ,
voor het geval dat je niet kijkt,
aleen ...vrijdag ...
VRIJDAG DE DERTIENDE !!!!!