vrijdag 20 juni 2008

StilleWilly

sorry sorry, ik schrijf veul te weinig... heb een beetje druk in mijn hoofd en mijn lijf.... helaas reageert mijn lijf altijd heel erg op mijn piekerdepieker maar goed...geet wel weer oaver veur ik een jungsken bun zou mijn mam zeggen..... arme mam heeft een breuk in haar teen/voet... tegen een muur gelopen die er al tig jaar stond hehe, gos waar zou ik dat hele handige toch van hebben... zien jullie nu wel, ik kan er niksniet aan doen, het is genetisch bepaald... simpel :-)

lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefs

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Volgens mij kan jouw mams daar niet om lachen...

Anoniem zei

oh jawel hoor, wij kunnen samen heeeeeeel hard lachen om dat soort dingen :-) gelukkig wel, dat maakt het allemaal zoveel gemakkelijker.....

Anoniem zei

dat is nou het erger er van want dan liggen we ook in een deuk ondanks de helse pijnen door je voet..dus het is met mam geen potje voetballen,maar we gaan er wel voor zitten en duimen voor onze jongens!!!!!groetjes mamsje.

Anoniem zei

.... Arme mams.... Hoop dat het snel weer beter is....

Zit gewoon in de genen ;-D

....Hoop dat jij het snel wat rustiger krijgt in jou hoofd....

Lieve Groet, Ivonne