maandag 7 juli 2008

BagMe

ja hoor, we hebben er weer 1......een telsellditkunjenietmissen dingetje.......namelijke...tadaa tromgeroffel enzo......

de miche bag

yep yep, de miche bag

heul handig namelijk...er zitten magneetjes in en daarmee kun je iedere keer een andere cover op de tas doen.....it's amazing gewoon.... ik flip in front of the tv... je koopt gewoon 1 tas en daar zitten dan 400.000 covers bij en ik kan ze wisselen in just three seconds zoals ze daarnet zei....en er is ook een michibag vriendinnenclub..... jahaaaaaaaa een club vol vriendinnen....en dan krijg je vast ook heul veul leuks enzo... zoals spam en reclame....en je kan hem ook nog veranderen van stijlvolle handtas in een trendy schoudertas.....oh gosh, it's simply too much....en het is werkelijk te mooi om waar te zijn

yep

dat is het ook

want de tas kost 80 eurootjes en daar zitten dus niet de covers bij... ja de lelijkste die ze hebben krijg je gratis... maar dan komt het, je moet voor iedere cover nog weer 20 euro betalen.....

I rest my bag

:-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

...het leek ook zo'n onmisbaar item, maar ja....we kennen nie alles hebbe....whaaahaaa....je zou het haast alleen voor die vriendinnenclub doen...(proest)...

Je zussie is ook zo'n tasjes-freak!!! (geef me gauw een koud washandje...kom niet meer bij)

Sjoerd zei

En dan heb je alleen nog maar de kant en klare... (OT ik kon hier gisteren niet reageren too busy)

Anoniem zei

Ja, ja die zag ik ook inderdaad....
Erg grappig.... Alleen die bruine die je erop kon zetten vond ik dan iets minder mooi (eigenlijk helemaal niet).... Heb het verder niet uit gekeken, weet niet wat je er nog meer op kan zetten.... Het idee is leuk.... Maar de prijzen vaak minder.....

Overigens....
Ik kwam deze week hier....
http://www.kadoomdehoek.nl

Misschien leuk om even tussen te snuuster'n?

Groetjes van Ivonne