zondag 20 juli 2008

BeebieSitten

ow gosh, we zijn aan het sitten op ons kleine mupke.... en het is me toch een partijtje spannend om een kleintje van 10 weken oud 3 dagen te logeren te hebben... en ook heeeeeeeeeeeel leuk hoor maar ik voel het echt als een hele verantwoordelijkheid, ben doodop van het hopen dat ik het allemaal goed doe... gelukkig is liefste heel nuchter :-) Ik de fles van 1 uur snachts en hij die van half zes, dan kan ik om 10 uur weer hihi... dat scheelt wel als je het verdeeld... wat heb ik een bewondering voor mensen die er helemaal alleen voor staan.......
Hoewel die ongelovelijk poepluier die mupke gebakken had vanmiddag voor paool was...tssssssssssk :-) maar we worden ook op zoveel lachjes en verhaaltjes getrakteerd.... we smelten mega weg.... en hij weet het nu al :-)

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

Oh wat een heerlijk drupke...

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

sorry ik heb last van spammers vandaar de lege reacties, die verwijder ik en dan komt er zo'n dom berichtje te staan, gottogot wat zal ik blij zijn als ik weer op mijn eigen stekkie ben...
dankjewel me.......ja hij is schattig :-)

Anoniem zei

wat een lieffie ... succes met babysitten!
en wat de spam betreft ... hopelijk zit je snel weer op je eigen .nl!

Anoniem zei

jullie doen het geweldig,,, maar ik zal blij zijn als ons kereltje weer thuis is..... maar jullie zijn super peetoom en tante... en tot woensdag
je broertje

Anoniem zei

Wat een lekker ventje!
Veel plezier met oppassen, geniet er maar lekker van :-)

Anoniem zei

Wat een heerlijk lachebekje,dat is echt genieten,he?
Kijk eens naar zijn lach,die zegt genoegmjullie hebben het goed gedaan!
Petje af voor jullie!
Ada

Anoniem zei

wat een schatje zeg, mooie oogjes!

En wanneer zit je weer op je eigen .nl??? mis het wel hoor, hier is het toch uhmmm anders ;)

x

Anoniem zei

ik hoop snel simone, heul snel...wat een gedoe hier ;-)

Miss Tatty zei

hoi paool
wat een schatje zeg
ja en met zo'n lache bekkie ja dan ben je helemaal verkocht
maar succes meid
fijn weekend
gr Leonie