zondag 27 juli 2008

PaolaMiniMe

zoals jullie weten ben ik helemaal into scrapbooking, zowel digitaal als gewoon. En ik maak briefpapiertjes voor incredimail... Ik doe vast iets goed want ik heb inmiddels 275 leden ofzo hehe :) Cool Beans!! Ik schrijf meer engels dan nederlands en heb een aantal leuke vriendinnen gekregen via deze hobby... altijd handig om een logeeradresje in Hawai te hebben :-)

Van de week heb ik een poppetje laten maken door iemand die ik erg bewonder... ze maakt zogenaamde chubbies en daarvan kun je er 1 laten maken zoals je dat zelf wil.....ze heeft mijn paarse haar gemaakt en zelfs het tattoozonnetje zit op mijn enkel....of die op mijn rug er ook zit kan ik niet beloven hahaha

en dit heb ik gisteren gemaakt met mini me :-)


Als je op de foto klikt kun je hem wat groter zien

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik had me je toch iets anders voorgesteld...

Anoniem zei

Het haar is geweldig Paool,alleen die kromme benen kan ik mij niet herinneren,whaha

Miss Tatty zei

ja en je maakt de meest fantastische dingen
ik wou dat ik het zo kon
maar ja moet leren he
nog een hele fijne dag
gr Leonie

Anoniem zei

Wat ben je schattig Paool.. En echt weer een mooi kunstwerk gemaakt!