woensdag 23 juli 2008

JarigeLiefste

liefste is vandaag jarig... en dat buitenzitten gaat helaas niet door zien we met lede ogen aan maar het mag de pret niet drukken...ik ben in maart jarig, gaan we ook niet buiten zitten....kan wel natuurlijk... maar is toch wel gekkie... dat snappen wij hier ook wel... we hadden van de week een begrafenis en dan besef je toch maar weer hoe fijn het is om je verjaardag te kunnen vieren.... dát en het feit dat ik bijna een zwarte regenjas had aagetrokken en rob vroeg of ik dat nu wel zou doen naar de begrafenis... naja, het regende en dat leek mij dus wel toepasselijk vond ik lekker snotty.... mwoaaaaaaaaaah hoor ik heel droog... doe toch maar niet, die is van de stichting van de festivals en je hebt met knaloranje letters op je rug "cleanteam" staan....

ow

ja?

*kuch*

dus hartelijk gefeliciteerd liefste, met je verjaardag, en voor het feit dat je me zo vaak behoedt voor hele nare toestanden...én niet te vergeten dat je bij me blijft ondanks al die toestanden LOL

And in this crazy life, and through these crazy times
It's you, it's you, you make me sing.
You're every line, you're every word, you're everything.
You're every song, and I sing along.
'Cause you're my everything.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook van uit hier van harte!

Anoniem zei

Van harte gefelicteerd :-) en nog heel veel plezier vandaag

Anoniem zei

ROBJE VAN HARTE PROFICIAT MET JE TWINTIGSTE VERJAARDAG
MAAK ER NOG EEN FIJNE DAG VAN, EN JE KUNT TOCH NOG NAAR BUITEN.
HET WORDT VAST EEN HEULE MOOIE DAG.

GROETJES MARIJ

Anoniem zei

Van harte met je verjaardag Rob,nog vele jaren!
Paool jij ook gefeliciteerd.
Liefs,Ada

Anoniem zei

Rob, gefeliciteerd! En Paool jij gefeliciteerd met Rob!

Sjoerd zei

Alweer jarig... Proficiat Rob.